Selveje Danmark søger en administrativ medarbejder

Selveje Danmark vokser, og vi søger derfor en administrativ medarbejder, der har lyst til at være en del af en spændende brancheforening. Her vil du i et tæt samarbejde med dine kollegaer være med til at håndtere hverdagen i sekretariatet og samtidig vil du have dine egne opgaver i forbindelse med afvikling af kurser og temadage.

Der er som udgangspunkt tale om en fuldtidsstilling og konkret vil dine arbejdsopgaver omfatte:

  • Administrativ varetagelse af flere af foreningens arrangementer – i særlig grad knyttet til vores løbende arrangementer, årsdag og uddannelser.
  • Betjening af Selveje Danmarks sekretariat, branchedirektør og bestyrelse
  • Medlemsservicering, koordinering af arrangementer, kalenderstyring, korrekturlæsning mv.
  • Selvstændig formulering af korrespondance og referater
  • Udarbejdelse af diverse præsentationsmateriale, herunder PowerPoints
  • Administration ved indmeldelser af nye medlemmer
  • Redigering af foreningens hjemmeside
  • Løbende ad hoc-opgaver

Du får stor frihed til at planlægge og tilrettelægge dit arbejde, hvor vi tilbyder varierende arbejdsopgaver i et uformelt miljø. Vi er netværksorienterede og lægger stor vægt på faglige fællesskaber, ligesom der er gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Se stillingsopslaget – klik her