06
jan 2022
Selveje Danmark vokser, og vi søger derfor en administrativ medarbejder, der har lyst til at være en del af en spændende brancheforening. Her vil du i et tæt samarbejde med dine kollegaer være med til at håndtere hverdagen i sekretariatet og samtidig vil du have dine egne opgaver i forbindelse med afvikling af kurser og temadage.
Der er som udgangspunkt tale om en fuldtidsstilling og konkret vil dine arbejdsopgaver omfatte:
- Administrativ varetagelse af flere af foreningens arrangementer – i særlig grad knyttet til vores løbende arrangementer, årsdag og uddannelser.
- Betjening af Selveje Danmarks sekretariat, branchedirektør og bestyrelse
- Medlemsservicering, koordinering af arrangementer, kalenderstyring, korrekturlæsning mv.
- Selvstændig formulering af korrespondance og referater
- Udarbejdelse af diverse præsentationsmateriale, herunder PowerPoints
- Administration ved indmeldelser af nye medlemmer
- Redigering af foreningens hjemmeside
- Løbende ad hoc-opgaver
Du får stor frihed til at planlægge og tilrettelægge dit arbejde, hvor vi tilbyder varierende arbejdsopgaver i et uformelt miljø. Vi er netværksorienterede og lægger stor vægt på faglige fællesskaber, ligesom der er gode muligheder for personlig og faglig udvikling.