Hvem er vi?
Vi er brancheforeningen, der kæmper for de selvejende organisationer, med andre ord for de organisationer, der med afsæt i klare værdier og ønsket om at gøre en forskel for mennesker, arbejder med velfærd for børn, unge, ældre, udsatte borgere og mennesker med psykisk sygdom. I det hele taget for de mennesker, der har brug for et godt og velfungerende velfærdssamfund.
Fysisk er vi placeret midt i København, hvor vi i hverdagen har et tæt parløb med Dansk Erhverv. Du vil derfor som kollega i Selveje Danmark, både være en del af en mindre organisation med et tæt samarbejde internt og en del af en af Danmarks største erhvervsorganisationer.
Selveje Danmark er et lille sekretariat med højt til loftet, god stemning og plads til både alvor og grin.
Jobbet
Selveje Danmark har som mission både at skabe de bedste rammer og vilkår for vores medlemmer, men også at være et levende branchefællesskab. Derfor arbejder vi både med de politiske dagsordener og med en lang række kurser, uddannelser og andre større arrangementer. I det arbejde vil dine opgaver bl.a. være knyttet til:
- Planlægning, koordinering og kommunikation af Selveje Danmarks kursusaktiviteter
- Løbende ad hoc-opgaver som fx opdatering af medlemslister, planlægning af interne møder og løbende støtte og hjælp til dine kollegaer på kontoret
- Planlægning, tilmelding, kommunikation og praktisk afvikling af Selveje Danmarks Årsdag og Folkemødet
- Løbende opdatering og vedligeholdelse af indhold af Selveje Danmarks hjemmeside
- Udarbejdelse, opsætning og udsendelse af nyhedsbrev til medlemmer og interessenter
Vi søger en kollega, der - sammen med os andre – kan sikre, at vi bedst muligt understøtter vores mange medlemmer og deres arbejde. Vores håb er, at du kan starte primo februar, da det vil sikre en ordentlig overdragelse af opgaver.
Den ideelle kandidat
- Er initiativrig, selvkørende og selvstændig i sin arbejdsform
- Har erfaring med håndtering og planlægning af det praktiske omkring kurser og uddannelser
- Er struktureret i sit arbejde – med overblik, initiativ og sans for detaljer
- Har prøvet eller lyst til at arbejde med systemer til opsætning af nyhedsbreve og lignende
- Er lidt af en blæksprutte, god til ”lister” og kan holde fokus, selvom vi andre suser rundt
- Har en grundlæggende og positiv nysgerrighed overfor andre mennesker
Hvad tilbyder vi?
Vi tilbyder et job i en forening, hvor medlemmerne brænder for at gøre en forskel for de mennesker i vores samfund, der har brug for hjælp og støtte – hvad enten det er børn, udsatte, mennesker med handicap, psykisk sygdom eller de ældre. Vores relation til medlemmerne er tæt og de dækker over alle de store velfærdsområder.
I sekretariatet har vi en høj grad af individuelt ansvar, men samtidig et stærkt samarbejde. Derfor er mulighederne for personlig udvikling store.
Du vil få resultatorienterede, engagerede og hjælpsomme kolleger.
Og så har vi ikke mindst Københavns bedste kantine.
Løn efter aftale samt pensionsordning.
Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge stillingen uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering mv.
Der er tale om et vikariat med forventet afslutning ultimo januar 2027.
Ansøgningen
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos branchedirektør, Jon Krog på tlf. 3374 6427, og du kan læse lidt mere om Selveje Danmark på vores hjemmeside, www.selveje.dk
Vi håber på en ansættelse primo februar 2026 til ultimo januar 2027 – vi holder løbende samtaler.
For at søge stillingen – klik her
Ansøgning bilagt cv og eksamenspapirer sendes online via linket ”Ansøg” på Dansk Erhvervs hjemmeside www.danskerhverv.dk/omdanskerhverv/ledigestillinger hurtigst muligt og senest den 30. november 2025.
