Ses vi på Folkemødet?


Det er igen blevet tid til gode samtaler og nye møder på årets Folkemøde på Bornholm, og Selveje Danmark er igen i år at finde i Velfærdsteltet på Kæmpestranden.

Vi skyder festen i Velfærdsteltet i gang torsdag den 11. juni kl. 10.30, hvor vi inviterer til åbningsreception med kaffe, kage og formiddagshygge med Selveje Danmark og vores medlemmer.

Resten af Folkemødet disker vi op med den ene spændende debat efter den anden arrangeret i samarbejde med medlemsorganisationer og gæstearrangører.

For at se og læse mere om det fulde program i Velfærdsteltet – klik her.

Folkemødet afholdes den 11.-13. juni 2026 i Allinge på Bornholm, og du finder Velfærdsteltet (J21) på Kæmpestranden.

Håber, vi ses!

©2026 selveje.dk All Rights Reserved